Kommer självklart inte att skriva om Steams rea varje dag vore lite som om jag gjorde reklam för dem vilket jag inte gör, men ta mig inte fel det hade varit kul att göra reklam för dem i gengäld mot spel absolut ;)
 
Nå, dagens spel. (i skrivande stund !)
 
Far Cry 3 
 
 
Hitta faktiskt en ganska bra deal, va sägs om Far Cry 3 för 67 kr ett av mina absoluta favoritspel 2012 !
Om inte det är en bra deal då vet jag inte vad som är.
 
Papers, Please  (Flash rea - slutar kl 19.00)  
 
 
I ett av mina inlägg på bloggen så tipsade jag om Papers, Please som är ett litet Indie utvecklat simulator spel där du spelar som gränsvakt i Grestin mellan länderna Arstotzka och Kolechia. Faktiskt ett riktigt kul och underhållande spel så vill ni testa det så får ni det för 40 kr till klockan 19 ikväll.
 
Finns även andra spel som Crysis 2 och Train Simulator om det skulle falla dig i smaken istället. 
 
Vad händer i jul då ?
 
Det som händer är att jag ska väl dra igenom några spel jag inte har klarat ännu som Rayman Legends, blir även lite Hearthstone så jag kan bygga vidare på min mage deck (OP klass !) vill ni möta mig så bara adda mig på prmote#2412 så kan vi dra en match eller två :) 
 
Twitter
 
           
 
 
 
 
 
 
 
Dator, PC, Rea, Spel, Steam,

Kommentera

Publiceras ej